måndag 7 september 2009

Pappa, kom hem.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8240989.stm

En italiensk man har blivit gripen i Brasilien efter att ha pussat sin åttaåriga dotter på munnen. De som anmälde honom var inte medvetna om att det var hans dotter.
Är han skyldig till pedofili? Pågår det något bakom lyckta dörrar som man inte vet?
Jag har inte en aning, men jag vill nog tro att om han sexuellt utnyttjade sin dotter så skulle han inte kyssa henne på offentlig plats med massvis av folk runtomkring sig.
Jag har ingen erfarenhet av pappa-dotter relationer så jag vet inte om det är vanligt att pappor pussar sina åttaåriga döttrar på munnen, men jag kan väl knappast tycka att det är något hyperkonstigt. Eller?
Enlighten me, please.

Mamman går i övrigt i god för sin make, just den biten tar jag inte med i beräkningen. Fruar gör konstiga saker för sina män.

Nu ska jag snart på föreläsning. Cykla... suck. (Ja, jag är helt fantastiskt lat!)
Hoppas att ni har det bra!

Kram

Inga kommentarer: