söndag 6 september 2009

We've known each other since we were nine or ten.

Nu är jag tillbaka i Linköping efter en ca fyra timmar lång bilresa.
Rätt skönt, men samtidigt är det jobbigt när jag varit hemma hos hundarna, mamma och vännerna och haft det toppenbra.

Gårdagen blev jättemysig. Stack hem till Kajsa en sväng igår. Frida var där ett litet tag innan hon var tvungen att dra sig hemåt för att fortsätta sin packning. Jag och Kajsa satt däremot och snackade (och delade på en flaska vin, traditioner är till för att hållas på ;)) ett tag. Det är alltid så fantastiskt att umgås med min Käjo. Det är så oerhört avslappnat vad man än säger och jag känner mig oerhört bekväm med att berätta precis vad som helst för henne. Tack Kajsa för en underbar kväll och för att du får mig att må så bra <3

Sen blev det mys hemma med Mami en liten stund innan jag toksomnade.

Idag träffade jag Kicki och Ola på stan. Insåg att jag inte kommer få träffa Kicki igen förrän hon kommer hem från sin resa i maj nästa år... men Ola får jag minsann träffa snart igen! :D

Zebbe och Kattis tittade förbi och sa hej också, de var lite småslitna :p

Imorgon blir det föreläsning... tror jag i alla fall... får kolla schemat helt enkelt.

Förhoppningsvis har jag något att se fram emot i veckan också...

Kram på er!

4 kommentarer:

Tijmen sa...

jag förstår inte that much of your blog... but I love the song you're quoting! <3

xx!

Zabina sa...

haha, ah babe! I love that you're visiting it though! You must understand some. I've heard your swedish skills in acton ;)
Love you!

Lotta sa...

Tijmen: You can use Google Translator! It´s not that good, but it´s something!!

Tijmen sa...

Haha thanks, I could do that! But Zabi's right, I do understand most of it, it just takes me hours and hours to read it... which is actually good now, because I'm supposed to be writing my thesis... great procrastination tool =)

@Zabi: älsker dig också! I'll call you soon :)