måndag 21 september 2009

I really shouldn't miss you, but I can't let you go.

Hola!

Jag har varken haft ork eller tid att uppdatera här på ett tag. VFUn är ju igång, och herrejäklar vad den sugit musten ur mig! Eftersom att jag pendlar till Motala måste jag ta bussen halv sju på morgonen när jag börjar åtta, så då blir det till att snällt gå upp klockan fem på morgonen! Jag vet inte alls vad jag får lov att skriva så jag nöjer mig med att säga att eleverna är sköna och att jag har roligt! Hade själv aktiviteter med åttorna hela dagen i fredags och det gick faktiskt jättebra!

Jag har även haft världens bästa helg. Åkte till Södertälje i fredags, så först fick jag åka bil med Grapne i någon timme vilket självklart var sjukt kul. Sen hämtade vi upp Svec hos hans föräldrar och åkte sedan hem till hans nya lägenhet. Resten av helgen spenderade jag hos Svec och det kan ju bara inte vara tråkigt! Vi har garvat, sjungit, ätit, skrivit gyckel (världens bästa!), snackat skit och bara haft allmänt superkul.
Tack så jättemycket Christoffer för en grymt bra helg!

Enda molnet var att jag lyckades glömma mina nycklar i Södertälje, tur i oturen att S skulle spela match i Motala - så det blev buss dit igårkväll och kolla en period innebandy och hämta nycklarna. (Tack till Ruff som följde med och höll mig sällskap!).

Kvällen igår avslutades på ett helt ypperligt sätt hemma hos Björn med scones, te och struntprat.

Vilka fantastiska vänner jag har <3 Idag skulle jag varit i Motala men jag har så fruktansvärt ont i halsen och är jättehostig så jag sjukade mig faktiskt. Det är meningen att jag ska träna innebandy ikväll, så jag åker dit men det blir nog till att ta det lite lugnt.

Kram på er!

Inga kommentarer: