lördag 5 september 2009

I'm gonna start a fight.

Vilken förbannad jävla natt...

Min idé om att få underbar sömn hemma i Lund i en riktig säng gick åt helvete! Telefonen har gått varm hela natten, jag stängde av den i något klart ögonblick istället för att bara klicka folk. Sen fick jag panik för att mamma inte var hemma än så jag var tvungen att ringa henne (jag trodde att klockan var mycket mer än den var). Sen tyckte Wilmer, kl 4 på morgonen, att han skulle ha mat och lät mig inte sova igen på väldigt länge. Jag var för trött för att resa mig så jag orkade inte ens stänga ut honom. Fy fan. Så nu är jag på fantastiskt dåligt humör.

Fråga: Får MFF-spelare lov att vara dyngfulla och gå ut på nattklubb under säsong?
En väldigt god vän till mig ringde innan och berättade om sin utekväll i Malmö. Hon hade träffat på två A-lagsspelare ute, som var både fulla och dryga kan väl tilläggas. De hade slängt ur sig ord som "fitta" och komplimanger som "håll käften" och därefter hade en av dem försökt få hångla lite.
Jävla idioter.
När min vän frågade om de verkligen fick lov att vara fulla mitt under säsongen fick hon ett "håll käften" till svar. Det gör mig lite nöjd att hon slängde ur sig "vet du vad? du är faktiskt mycket fulare på nära håll".

Folk är fan inte kloka.

1 kommentar:

KattisZebbe sa...

haha skön comeback från henne där.. ;)