söndag 13 september 2009

Why don't you like me, why don't you like yourself?

Igår var jag riktigt trött, men det blev ändå en tripp till Norrköping. Mötte Emma och Grapne och tog en kaffe på Fräcka i stan. Kim kom och umgicks med oss också, han hade sina vanliga fina komplimanger med sig (typ, danskjävel och annat trevligt! puss på dig!).

Efter en liten sväng till Grapnes nya lägenhet drog vi till O'Learys och käkade och tittade på fotboll, Simon dök upp också :D Fan vad jag älskar den mannen! Magnussons och Wimans kom och höll oss sällskap en stund också. Sen blev det fyramanssällskap igen hos Grapne. Vi försökte leka introtävling men Marcus grannar var inte så sugna på det... :p

Efter att nästan ha däckat på tåget var jag äntligen i horisontellt läge på soffan och gled in i drömmarnas värld.

Idag har jag hämtat ut min dator på Siba, tack vare M som var snäll och körde mig. Tog en fika och hade lite tjejsnack också. Mysigt med trevliga kursare :)

Imorgon börjar praktiken. Jag börjar fan bli nervös. Fast det ska nog gå bra. Ett gäng sköna högstadieungar ska nog gå bra! :)

Kram på er!

Inga kommentarer: