lördag 12 september 2009

Stirra ner.

Jag beställde en öl igår som jag inte behövde betala för.
Jag undrar om bartendern hade spottat i den?

Det blev i alla fall en grym kväll. Vi började hos J sen drog C och E med oss till en förfest till draget. Vi bestämde oss (efter några väldigt trevliga timmar) att gå upp till kravallen och se om vi kunde få några biljetter - och se, det kunde vi!
Väl inne hängde jag mest med R. Dans, massa prat och skoj. Äntligen har jag hittat någon här som är en lika stor stand-up nörd som jag! Efter obligatoriska Stad i ljus som sistalåt begav vi oss utåt. Tanken var efterfest, men efter att jag pratat med USA, och lite annat blivit knas, så ville jag bara sova.

Vaknade halv nio imorse och var fortfarande skitfull. Det var intressant!

Idag ska jag ta tåget till Norrköping för att träffa min älskade Emma som jag inte träffat på ett tag. Ska ringa Grapne också och se om han vill underhålla oss lite :)

Ikväll kan det bli utgång, eller så kan det bli att ta det piano med C. Vi får se.

Tack alla för en grym kväll! Särskilt B,R, C och E. Ni är grymma!

4 kommentarer:

Anonym sa...

wow

Zabina sa...

wow, what?

Unknown sa...

inte bra att vara
/Morfar

Jens Uno Evotin sa...

När fick du en gratis öl? Missade jag det?