lördag 5 september 2009

In my heart there'll always be a place for you.

Tack vare min onaturligt jobbiga natt har jag inte fått så mycket gjort. Mest insett att jag har fruktansvärt mycket prylar, och jag har inte en aning om var de kommer ifrån! Hur lyckas man samla på sig så mycket skit? Skit som man inte ens vill göra sig av med.

Jag hade inte så mycket kläder kvar hemma så de är snart nerpackade. Ska samla ihop alla prylar, kolla i källaren, leta upp alla par skor som är utspridda lite överallt, packa ner alla mina böcker och det ultimata projektet: skruva isär min säng! Mamma är lite... sjuk (;)) idag, så jag väntar på att hon ska må bättre så att vi kan åka och hämta lite bananlådor, papperskassar och sopsäckar.

Fy fan vad jag hatar att packa!

Ikväll blir det myspys med Fritzo och Käjo en liten stund, sen ska jag umgås med Mamiño. Får kanske bjuda upp Zebbe + K så att vi kan ses. Det var ett tag sen.

Det är mycket att se fram emot nu.
Jag lovar, Tjocka Korven - jag ska koncentrera mig på det <3

Inga kommentarer: