onsdag 23 september 2009

I followed the voice you think you gave to me.

Förresten är jag så jäkla sugen på innebandy nu.
Är bara omgiven av innebandyfolk i princip, och jag saknar det så jäkla mycket. Frågan är om jag har kapaciteten att utvecklas så mycket att jag kan iaf få träna hos KFUMs damer. Får snacka med Coach helt enkelt och se om jag kan få provträna ett par gånger. Det hade varit så jäkla kul! Plus att då hade jag fått röra på mig och ha roligt samtidigt. Perfekt!
Får väl skaffa mig ett gymkort också, Emma är ju duktig och gymmar så de dagar jag är hemma i Norrköping (wah, det låter fortfarande konstigt... hemma i Norrköping...) när hon tränar på sin lunch kan jag ju göra henne sällskap.

Host och slem från mig till er!

2 kommentarer:

Emma sa...

Jaaa du o jag babe :D nu är tapeterna klara :D de kommer bli sjuuukt bra :D

Zabina sa...

Woho :D Lovelovelove!