måndag 28 september 2009

You try so hard to keep from pouring out.

Det blev Pablo igår, minsann. Fick tag på B tillslut efter många om och men och därmed löste det sig. Drog med mig tre av mina grabbar, R, B och C - bra sällskap! Efter det bisarra inslaget då Janne Westerlund påade sig själv blev det uppvärmningskomiker. En av dem var Flip Schultz, en helt sjukt bra komiker som - om jag ska vara ärlig - jag hellre hade tittat på i en timme än Pablo. Nu är det ju så att jag inte är något enormt Pablofan egentligen. Det blir lite för mycket ljud och trams och lite för lite stand-up. Det är mer en ljudshow. Jag har enorm respekt för det han kan göra, det är ju helt fantastiskt, men det finns en gräns för hur mycket ljud jag klarar av utan en tydlig punch-line.

Efter showen var det kaos i lobbyn eftersom att grabbarna sålde saker och signerade och fotograferades. Jag lyckade sno åt mig ett par kramar av B som var stressad, som vanligt, innan jag cyklade upp till Gamla Linköping. Mötte upp med B (inte den stressade, han andra som var med o kollade på showen) och stack för att dricka vin och kolla Eddie Izzardklipp och snacka skit. Det var fantastiskt mysigt och min kväll blev riktigt bra trots en sjukt dålig förmiddag.

Idag blir det innebandy i Norrköping. Ska provträna med damerna och är en aning nervös. Vi får hoppas att jag inte sabbar deras träning helt och hållet, det hade ju inte varit så himla roligt. Men träna behöver jag, och innebandy är roligt, så det är en bra kombination.

Men vad säger ni? Hade ni följt med till en lösenordsskyddad blogg?

Sugen på Umeå...

Kram på er!!

1 kommentar:

Jens Uno Evotin sa...

Jag följer med till den lösenordskyddade, no doubt about it. Tack igen för en trevlig kväll.