onsdag 23 september 2009

He will have some fun and then he'll run away.

Hujeda mig.
Jag kan inte komma ihåg sist jag var borta från något på grund av sjukdom i 3 dagar. Jag har så fantastiskt tråkigt. Det finns inte så himla mycket att sysselsätta sig med. Hade jag nu varit en väldigt produktiv och duktig människa så hade jag pluggat som en dåre och hunnit läsa igenom precis allt vårt material ca 3 gånger. Men nu är jag ju inte det.
Tur att jag och B ska plugga massa nästa vecka, inte långt kvar till hemtentan.

Ska i alla fall träffa M och ta en liten fika sen, jag måste komma ut ur lägenheten om så bara för en liten stund! Ska bli supertrevligt, trivs väldigt bra med den människan.

Det är fortfarande svårt, att inte veta vem man kan lita på, vem som bryr sig.
Jag har ju mer tur än många andra som flyttar hit. För i stan jag kommer bo i om 2 veckor så har jag Emma, Grapne, Sebbe, Sara och andra vänner som jag vet att jag kan lita på. Fantastiska människor som jag älskar. Men det är klart att man vill ha någon på universitetet också.

B är i alla fall min second opinion när det gäller det mesta :)

Har snart kollat ikapp de OTH avsnitten jag inte sett innan. Bara två kvar. Sen får jag nog göra något produktivt, typ städa, tvätta, plugga. Eller sova kanske?

Gah, jag hatar att vara sjuk & hemma när alla andra är i skolan/på jobbet. Imorgon ska jag åka till Motala, så är det bara!

16 dagar kvar tills jag får må Bäst. <3

Hoppas att ni har det bra mina vänner!
Puss

Inga kommentarer: