onsdag 24 oktober 2007

Bäst!

Jag kommer nog ha världens bästa helg!
På fredag kommer Veberödstjejerna (förutom Mimmi.. ja och Mille som är i Australien) hit till mig så gör vi oss i ordning och dricker lite vin och snackar. Sedan åker vi in till Slagthuset för att titta på Sthlm Live-turnén. Björn Gustavsson och Petra Mede är två av komikerna (awesome!), sen blir det utgång.

På lördag får jag en lugn dag med en del plugg och Milo-passande, sen gör jag mig i ordning och åker in till Malmö en gång till för att se Jonas Gardell (!) på konserthuset med mamma. Nu är det nästan 3 år sedan sist så det ska bli riktigt roligt. Om inte mamma och jag sätter oss någonstans och dricker vin sen eller om det händer något annat trevligt i Malmö så sticker jag nog till Lund och går ut med några kursare.

På söndag kommer jag nog sova rätt mycket ;)

Nu vill jag att det ska vara fredag klockan 17 ungefär!

Ledig imorgon :D

3 kommentarer:

Lotta sa...

Ser fram emot lördagkvällen med dig. Som sagt, det är ju ett tag sen!

Anonym sa...

Om ni ger er ut för vinpimplande efter Gardell och vill ha sällskap kan ni ju alltid slå en pling. :-)
Kramis
Åsa

Zabina sa...

Åsa: Det är klart att vi gör! :D