tisdag 30 oktober 2007

Inga nålar i halsen här :)

Jag var på sjukhuset idag, helt inställd på att de skulle göra en biopsi på mig, alltså att jag skulle få en nål instucken i sköldkörteln. Det blev dock inte av och det tackar jag min lyckliga stjärna för. De gjorde ultraljud på sköldkörteln som vanligt och kom fram till att de inte tänkte sticka bara för stickandets skull när de inte riktigt vad det var de letade efter. (Knölar tänkte jag men jag klagar inte, jag slapp nålen!)

Sen gick jag och belönade mig själv... köpte två par nya skor :) Nu har jag alltför lite pengar kvar på kontot (mycket mindre än jag trodde att jag hade) så jag lider av en hel del ångest för tillfället. Får promenera bort den, ska möta Kajsa om ungefär en timme och ta en promenad. Så otroligt skönt att äntligen ha en kompis som bor i Lund så att man inte behöver åka till Malmö eller en byhåla någonstans för att träffa någon man känner.

Dags att renskriva lite historia, hade sista föreläsningen idag. Tenta den 10 november så nu ska det verkligen råpluggas historia samtidigt som man ska lyckas hänga med i de andra delkurserna.

I'll manage :)

Take care.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å så skönt att du slapp det - Lotta berättade att det var på gång.
Hoppas vi kan ses snart - alldelesför länge sen nu. :-(

Då blir det efter tenta fest för dig på årsfesten? :-)
KRAAAM

Zabina sa...

Haha, ja det kan man säga, ni får tentafesta med mig helt enkelt ;) Ja det måste vi verkligen! Får bestämma nåt snart! Kram