lördag 6 oktober 2007

Första tentan!

Klockan 14.00 hoppas jag att ni håller tummarna då min första tenta går av stapeln. Fonetik och uttal står på schemat och jag har suttit med näsan i böckerna hela morgonen för att se om jag har missat något, om jag verkligen kan allt. Jag går inte på den där gamla "kan jag inte det nu så kan jag det aldrig". Skitsnack, kan jag det inte nu så kan jag lära mig det på en kvart, hur svårt kan det vara? Detaljerna behöver ju bara sitta i huvudet fram till 16.00 då jag förhoppningsvis är hemma och tittar på MFF-Göteborg.

Ibland undrar man hur de planerar på universitetet. De kan ju inte lägga en tenta samma dag och nästan samma tid som MFF spelar match, jag förstår det inte, men jag får väl ge schemaläggaren MFF:s spelschema nästa säsong helt enkelt :)

Intressant med Gabriel på mittfältet idag måste jag säga. Han spelade bra förra matchen men där finns ju en viss skillnad på vänsterback och mittfältare. Vi får se, vi får se.

Förresten, en glädjande nyhet, den underbara Hallänningen Tobias Persson har börjat blogga, äntligen! Besök hans blogg: http://tobiaspersson.blogspot.com/

Snälla håll tummarna för mig, det kan jag nog behöva!

Inga kommentarer: