fredag 12 oktober 2007

Helg.

Ja, så var det helg igen.
Skönt.
Jobbigt.

Skönt för det betyder att jag kan få vila hur mycket jag vill,
jobbigt för att det betyder precis motsatsen.

Jag måste vara klar med en text till support på måndag men har fortfarande inte fått tag i en lämplig kille att prata med. Den kommer handla om tjejer i support och jag vill gärna ha med en kille som varit med i alla fall från mitten av 90-talet, jag kan t.o.m sträcka mig till nån som gick med -00. Någon bara!

Hjälp mig!

Jag har förresten blivit tokig i te, kaffet har sjunkit undan och ligger någonstans bak i hjärnan, jag kan bara tänka på te!
Någon som har några teorier om varför?

Jag tror att jag bara har läst för mycket engelsk skönlitteratur... ;)

Hoppas att ni alla får en skön helg i alla fall.

Kram

Inga kommentarer: