söndag 7 oktober 2007

Gårdagen.

Tentan gick bra, tror jag. Det kändes bra i alla fall, jag brukar aldrig vara säker men får jag inte godkänt så blir jag faktiskt lite förvånad. (peppar,peppar)

Efter tentan stack jag hem och tittade på matchen - skitmatch.

Mötte upp ett par glada pojkar vid Vildanden och promenerade till Kobjer och Sarah för att sätta igång festligheterna på riktigt.
Det blev en riktigt trevlig kväll med utgång på Sydskånska och promenad hem från stan (kallt!)

Ett litet samtal mellan mig och Johan (en i min grupp) på kvällen:

Jag

- Hann du se matchen idag?

Johan

- Ja jag var på stadion

Jag

- Hur i hela friden hann du det?! Gjorde du inte tentan?

Johan

- Nä, jag hade ändå inte pluggat så jag tänkte att jag ser matchen istället

Jag

- Du är sjuk.


Jag har huvudvärk och längtar efter mamma, hatar när hon jobbar på söndagar (ja jag är en riktig liten morsgris). Så jobbigt att man inte kan skvallra en massa direkt när man vaknar.

Nu ska jag göra mer kaffe och lägga mig och glo på Scrubs faktiskt. Är så trött!


- Men hallå! Kommer du ihåg hur full du var eller?! Eller vänta...... det var ju jag!

1 kommentar:

Lotta sa...

Men du är väl sötast...Jag tycker inte heller om när jag jobbar på söndagar....