lördag 13 oktober 2007

Papaya.

Igår blev det restaurangbesök med tjejerna, fast Mimmi dök tyvärr inte upp :(
Papaya heter stället, riktigt mysigt, kanske lite för romantiskt för oss som satt o spydde galla över alla söta par ;) ryggbiffen var i alla fall väldigt god även om det inte riktigt var medium, mer åt rare-hållet. Hellre det än en skosula i alla fall. Syndade och åt bernaiesås också :)

Tack Håkan, för att du ställer upp och stillar min ångest!

Idag ska jag plugga ordkunskap och dejta Harry Bosch lite mer hade jag tänkt. Ikväll blir det en dålig film och sova tidigt tror jag. Är trött hela tiden, helt utan förklaring.

Nu vet jag i alla fall att jag börjar jobba 09.00 den 1 november, introduktionsdag. Riktigt spännande. Missar dock en föreläsning men mina vänliga kursare kan säkert hålla mig up-to-date :)

Nu ska jag plita ihop lite frågor till Håkan och sen ska jag ta tag i det artikelskrivandet pronto!

- Vet du att de har kommit på vem som sköt Palme?
- Va? Nej det har de inte.
- Jodå, det står på hans gravsten, 'sköts av kyrkorådet'


Grannen i Beck är ju bäst :D

Inga kommentarer: