tisdag 5 juni 2007

2 dagar som arbetslös.

Ja vad ska man annars kalla det? Var hos arbetsförmedlingen igår, det kändes riktigt deprimerande. Men man måste ju göra det.

Åkte till stan och kollade på Vipans + friskolornas elever innan de gick in på sin bal igårkväll. Alla var så vackra! Man kan inte hjälpa att bli lite avundsjuk eftersom att vi aldrig fick ha någon bal :( Sen åkte jag hem till Helena, käkade lite pizza, drack ett glas vin, snackade och avslutade med att se entimmeskonserten på TV med Tommy Körberg. Mycket bra!

Vaknade imorse hos Helena, hon hade gått så jag fick lägga nyckeln i hennes postfack när jag gick, ja Helena, jag kom ihåg numret ;). Skulle på möte men det var så kort så jag drog mig mot stadion och kollade på när MFFarna tränade istället. Niklas är verkligen på G, jag hoppas verkligen att han finns med i truppen mot BP! De körde en passningsövning som såg bra ut, efter att Sören skrikit lite på dem. "Ordentliga passningar nu gubbar!"

Fick även bevittna hur en polis slog ihjäl en skadad duva med en batong, det var mindre trevligt.



Efter träningen gick jag ner till stan och träffade Simon och Filip, vi gick och käkade lunch på Mando och därefter köpte vi varsin glass, satte oss vid kanalen och bara njöt av solen.

Skulle egentligen kollat på Polhemselevernas bal idag men jag hann inte hem i tid tyvärr. Hoppas att mina flickor har riktigt kul, jag behöver inte se er för att veta att ni kommer vara vackrast av alla där!

Jaha... vad händer nu?

Inga kommentarer: