onsdag 6 juni 2007

Bra dag med Grey's, Körberg o fotboll :)

Värsta ståhej sen mitt inlägg igår, alla undrar hur jag mår och vem jag är ovän med. Tack för omtanken, jag älskar er <3, men jag klarar mig.
Det är inte så farligt faktiskt, har haft en jättebra dag tillsammans med Helena :)

Först tvingade jag henne att gå med och titta på träning, jag hade skoj, Helena tyckte väl att det var sådär ;)
"He's chinese, yellow!"/Anders till Dixon om de gula gubbarna som agerar försvarare lite då och då på träningarna.
"Inga skador på våra viktigaste spelare nu!"/Anders om de gula gubbarna.
Han var på skojfriskt humör, fast sen blev han arg när hans lag inte vann när de spelade, jävlar vad han skrek. Tänk vad många svordomar det finns(!)

Sen promenerade jag och Helena ner till stan, käkade lunch på Lilla torg. Därefter gick vi till glitter och provade det mesta i affären bara för att det var kul. Helena köpte ett par byxor på JC och sen åkte vi hem till henne och tog det lugnt en stund innan jag begav mig hemåt och hon åkte med sin pojkvän på grill/fotbollskväll.

Väl hemma tittade jag på Grey's anatomy från förra veckan och lite från en Tommy Körberg konsert som mammas arbetskamrat Annika spelat in till mig (tusen tack!).
Han sjöng en låt som jag är väldigt förtjust i, "God loves everyone" heter den.

There's no need to be saved,
there's no need to be afraid.
'Cause when it's done,
God loves everyone.

Galet att Sverige vann med 5-0 idag! Jag ska erkänna att jag inte såg hela andra halvlek eftersom att Grey's anatomy gick idag klockan nio, men det jag såg var bra! Kul att "vår" Mackan fick näta också :D

Inga kommentarer: