onsdag 13 juni 2007

Skolavslutning.

Jag har precis kommit hem från min skolavslutning, min sista skolavslutning. På grundskolan i alla fall. Det känns ganska bra, jag kommer sakna min klass men samtidigt vet jag att vi kommer att fortsätta ses. Jag höll tal i klassrummet, helt improviserat, och fick mig själv och Sara att börja storgråta. Jag visste att det skulle komma någon gång, jag visste bara inte riktigt när.

Jag sjöng i kyrkan också, själv tyckte jag inte att det gick bra, men alla andra höll inte med mig. Jag fick så många komplimanger så jag är lite rädd för att studentmössan inte kommer att passa mig om jag försöker sätta den på mig ;)

Nu har mamma hittat två jobb som jag ska söka, det ska nog lösa sig hoppas jag.

Det var väldigt trevligt på studenterna igår också, var hos Kajsa, Mille, Chrille, Schonke, Andy och Kicki. Så det blev en massa rännande, men kul var det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

13 MVG? Av 31!? Stämmer det!?/Lis

Zabina sa...

Ja det stämmer. Jag vet att det inte ens är hälften men det är ju ändå ganska bra :)