måndag 25 juni 2007

Klantigt.

Jag cyklade ner till Nova och mötte mamma innan idag. Målet för dagen var jobbsökande, någon gång var jag ju tvungen att ta tag i det. Jag gick till H&M, InterSport, Akademibokhandeln, Scorett och Lundbergs. Problemet var bara att jag insåg att jag inte skrivit mitt telefonnummer på mitt CV så det var ju bara till att rusa hem och ringa och mejla affärerna. Nu är det bara att hålla tummarna för att de inte tycker att jag är en stor idiot. Klantigt var det ju såklart men jag hoppas att de inte tycker att jag är helslarvig.

Jag har skaffat en ny ordentlig mejl nu också, så vill ni mejla mig är det zabina.liljegren@gmail.com

Nu ska jag och mamma dricka kaffe.

HOJT!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sånt händer gumman! Håller tummarna för jobb.

Anonym sa...

Inte klantigt! Mänskligt! Jag skulle anställa dig bara därför! Visar att du är en människa och inte en maskin! Håller tummarna att de tänker på samma sätt som jag! =)

Zabina sa...

Micke, ingen tänker som du ;)
Åsa, ja tack, gör det! Det gör nämligen jag!