söndag 3 juni 2007

Bra helg!

(Jag och Smulan)

Jag och Helena hade jättetrevligt i fredags och hennes lägenhet blev jättefin :) Slagt var faktiskt bra, helt ok musik och det kan ju inte vara tråkigt att dansa när man är med Smulan! I lördags körde hon mig hem och sen tog jag det lugnt och fixade iPoden (slet mitt hår innan jag klurat ut hur man skulle bära sig åt) innan jag fick skjuts av mamma till Tobbe i min (f.d) klass. Där var vi några stycken för att käka, kolla fotboll och umgås. För min del blev det inte mycket fotboll p.ga. trötthet och massvis av distraktioner i form av folk som ropade på mig och pratade med mig hela tiden. Sjuk match i vilket fall som helst.



(Sola, bada och hoppa studsmatta :D)

Idag vaknade jag upp hos Tobbe tillsammans med honom, Anton, Denise och Jon. Vi tog det väldigt passivt hela förmiddagen innan vi åkte in till Jocke i Malmö för att njuta av det underbara vädert genom att bada i hans pool, studsa studsmatta, sola och grilla. Det blev en riktigt härlig dag med underbara vänner :)

Jag och Filip kom fram till att alla har blivit mycket snällare sen vi tog studenten - det är ju ganska kul förstås, men man undrar ändå varför. Det är väl nu man inte behöver vara trevlig längre? Skumt.

Inga kommentarer: