lördag 9 juni 2007

Trött.

Studenterna igår blev väldigt roliga och lyckade. Jag lyckades åka ut till Hemmestorp och gratta Frida i ett par timmar. Vi åt och drack och umgicks så det var riktigt trevligt. Sen kom mamma och hämtade mig vid åtta så stack vi in till Lund till min styvbror Tobbe som också hade sprungit ut från trappan av glädje. Där dracks det lite mer och umgicks, det var också väldigt trevligt. Sen promenerade vi hem vid ett tiden och gick och lade oss.

Idag har jag inte gjort något produktivt alls. Sitter just nu och skriver på Zebbes nya bärbara dator. Den har klyddat lite (strulat - för alla sthlmare som läser =p) när man ska spela filmer i den och den har stängt av sig en del men det har den i alla fall inte gjort idag. Hoppas att det bara var lite startproblem så att han kan behålla den.

http://www.magnusbetner.com/user_diary.php?PHPSESSID=254c2a39b4f54661fb22819d5bcd0c19
Magnus Betnérs blogg, bra läsning, den rekommenderar jag starkt.

Ta hand om er i det underbara sommarvädret nu, imorgon blir det moln och åska enligt väderrapporterna.

"Om man talar till Gud, då ber man. Men om Gud talar till en... ja för mig låter det som schizofreni!" /Tommy Körberg

Inga kommentarer: