fredag 8 juni 2007

Rörigt inlägg.

Jag var tokarg igår efter att ha suttit på studentmottagningen i 50 minuter och väntat enbart för att kunna boka en ny tid. För då helt plöstligt gick hon som tog emot folk och kom inte tillbaka. Så det var ju bara att åka hem igen. Sög.

Började läsa en bok igår som heter "Född ur elden" av Nora Roberts. Jag har nog inte mer än 50 sidor kvar, kunde bara inte lägga den ifrån mig. Lätt att läsa och väldigt mysig med genomtänkta älskvärda (och en del mindre älskvärda) karaktärer. Man önskar att man var med i boken. Jag får tacka mamma som tipsade mig om den, det är en trilogi också så jag är inte klar på långa vägar :D

Idag blir det först student hos Frida och sen hos Tobbe. Ska bli trevligt :)

Var hos Ola igårkväll och kollade på film också, halv ett blev han hungrig så då gjorde vi (eller ja... han=p) varma mackor, det var gott :D

Låg ute i solen i 30 minuter, brände mig på låren, antingen tar solen väldigt mycket eller så har jag verkligen världens sämsta pigment. Något av det är det i alla fall.

"Call me irresponsible,
call me unreliable.
Throw in undependable too.
Do my foolish alibies,
bore you?
Well I'm not to cleaver I,
I just adore you."

/Michael Bublé - Call me irresponsible

Inga kommentarer: