onsdag 7 mars 2007

4-0 mot ÖIS...

... och premiären kryper allt närmre!
Bara 31 dagar kvar nu, exakt en månad.
En endaste ynka liten månad innan allt exploderar och man ÄNTLIGEN får bygga upp sitt liv runt Allsvenskan och Malmö FF igen. Som jag längtar! :)
Inget annat spelar någon roll för så fort något känns kass så är det bara att titta på lite fotboll, världens bästa medicin! :D

Idag var det som sagt match mot ÖIS och det blev 4-0 efter mål av Ulrich (som tillsammans med Anders var bäst på plan idag enligt mig), Niklas (som haltade av planen och tog sig för baksidan av låret/knäet...), Jocke och Toivonen (På en riktigt läcker frispark!)

Jag hade lånat en mkt fin kamera av min otroligt vänliga klasskamrat Weronika och det var enormt jobbigt att hålla koll på spelet och fotografera en massa samtidigt. Inte sagt att jag har dålig simultansförmåga men att titta på fotboll genom en kameralins är lite halvknepigt.
Jag kan bara säga att det jag såg var riktigt bra och vi hade ett par ruggigt snygga anfall.
Massvis av cred till AA som steg in som mittback för första gången och dominerade totalt! Riktigt grymt!


It's not always black or white, there are greys to... I hate the greys... it's the greys that's always confusing me!
Stop playing games!

Inga kommentarer: