lördag 31 mars 2007

Bra kväll!


(Robin Paulsson)

Var ute med tjejerna i Malmö ikväll som sagt.
Gick till B&B på Lilla torg för att äta, det var väl sådär. Jag måste få säga, utan att känna mig elak, att servitrisen förmodligen var det otrevligaste jag någonsin stött på! Gazpachon var god som bara den, men fläskfilén bara växte och växte i munnen! Synd, trevliga lokaler och bra läge.


Vi drog vidare till Svea sen för att ta ett par öl, bara jag, Kicki och Frida som blev långvariga, Mille, Mimmi och Kajsa drog sig hemåt. Vi hade i alla fall väldigt trevligt och efter ett tag sa Frida till mig: "Hörru Zabina, är inte det Robin Paulsson?" Och dra mig baklänges! Det VAR Robin Paulsson! Galet kul att sitta på samma krog som honom måste jag säga, vacker (fast det verkar bara jag tycka, som vanligt!) och rolig :D "Bostongurkor!"


Imorgon blir det kick-off med MFFsupport, men förmodligen ingen träning på förmiddagen, det är jag alldeles för trött för! Förlåt Åsa :(


"I don't care if you are black, white, green, blue or orange. I want all of my defensive players on this side and all of my players going up for offense on this side. You and you, defensive bus, sit together! You and you - offensive bus, sit together! And get comfortable too, because the person I have you sitting next to is the same one that you'll be rooming with for the duration of this camp!" -Var är det ifrån? Mycket lätt måste jag säga själv! Underbar skådespelare, gåshudsmoment (finns det ens ett ord som heter så?)


Sova nu... ja tack!



Över och ut.

2 kommentarer:

Micke sa...

Denzel Washington!!!

Zabina sa...

Ja såklart - Denzel Washington som Coach Herman Boone i Remember the Titans. Den var lite för lätt egentligen ;)