onsdag 21 mars 2007

Klättring och sura bibliotekarier.


(Jag&Simon - jag var inte så lugn
sen när det var min tur att klättra!)

Ja idag blev det klättring, precis som utlovat. Det gick ganska bra, men jag var lika rädd som förra gången. Jag tror att Jonas, som har oss i klättringen, tycker att jag är lite halvlöjlig ;) Tobbe flög upp och fick tonvis av beröm för sin goda teknik - wow vilken högoddsare då!


Jag blev utslängd från datorsalen i biblioteket idag också (jag vet, jag är lika chockad som ni- jag som aldrig gör något fel!), jag hade inte lämnat in mitt ID-kort så jag hade inte någon "rätt" att vara där. Den bibliotekarien går mig på nerverna, hon har verkligen hatat min klass sen vi flyttade till Pauli. Hon ville porta oss allihopa i höstas, helt sanslöst sur är hon. Hon behöver verkligen **** (Något som jag inte kan yttra offentligt - mamma blir så ledsen när jag använder sådana ord ;) )


Nu ska jag gå och koka kaffe.
Ikväll är det Grey's Anatomy :D

Har ni kollat in min poetersida? Länk under något av inläggen med en dikt!


Över och ut.

Inga kommentarer: