lördag 10 mars 2007

Puskas, Slagt och maskerad

Sitter här och är lite halvstressad - mamma kommer snart och hämtar mig.
Vi ska dra in till Malmö, jag måste förnya mitt medlemsskap i MFFsupport och jag ska passa på att stå och titta lite på "Puskas" också när jag ändå är igång :)

Det var enormt trevligt igår med middag hos Helena och sedan utgång på Slagt - där det var mer människor än det någonsin varit innan när jag varit där. Träffade lite Danskar, men jag förstod inte vad de sa, så vi fick prata engelska ... pinsamt!

Ikväll blir det maskerad i Veberöd (ännu värre - Dörröd!), jag ska vara militär hade jag tänkt (kapten faktiskt, det är ju fattigt att vara värnpliktig =p), ska bli kul, de festerna brukar vara enormt lyckade :D


Ha det underbart!
På återseende
/Kapten Liljegren ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar också prata engelska med danskar! Du är inte ensam! =)

Anonym sa...

Jag pratar också engelska med danskar.