tisdag 20 mars 2007

Zabina goes Klas klättermus! :)



(Söta som få, du&jag <3)



Har varit i skolan idag på min lediga dag! Det var meningen att jag, Jean och Malin skulle plugga projekt men det gick inte så bra för ingen hade saker med sig... ovanligt klyftigt måste jag säga. Men jag skulle ändå gå på ett möte så för mig spelade det ingen större roll.

Imorgon ska vi klättra! Det är andra gången och imorgon ska vi ge oss på lite svårare väggar, kommer bli galet läskigt med tanke på hur rädd jag var förra gången!




(Jag, väldigt rädd för att klättra 10 meter!)



Jag undrar varför det är så svårt att säga till folk vad man vill. Ibland i alla fall, till speciella personer. Det borde inte vara det, men fjärilarna i magen och de darrande händerna gör att man gärna avstår. Jag har trotsat det idag och jag är otroligt stolt över mig själv! :D


Har ni besökt min bilddagbok förresten? http://zabbe.bilddagboken.se

Om det finns en gräns så har vi nog korsat den nu...


Över och ut.

6 kommentarer:

Go down with a bang sa...

HAJJE :O ni ser ju dööööö söta ut!
Kommer nog inte imorrn på klättringen dock! Hoppas ni har skoj. Och jag är stolt över dig :) hade varit roligt att vara ha lika mycket guts som dig!
Lycka till nu :)

Zabina sa...

Tack Filip! Synd att du inte kommer på klättringen :( Men vi ses ju på eftermiddagen! Wiie :)

Anonym sa...

OBS! Jag varnar känsliga läsare att följande inlägg kommer genomsyras av grov ironi. Har du dåligt hjärta, ryggsmärtor, är gravid eller förkyld sluta läsa NU!

Vem går till skolan på sin lediga dag? jag säger bara en sak: Vår värld är på väg att gå åt helvete... Sanna mina ord, om några år kanske vi har en högerregering, nej just det, det har vi redan.... Fan, allt har gått åt helvete!

Anonym sa...

men vänta...NU blir jag nyfiken..vaddå..fan, man kan ju inte va hemifrån en enda dag...

Anonym sa...

åsså ska du klättra igen..galet avis jag blir då!

Zabina sa...

Micke: Du var ju inte ironisk! Du hatar ju högerregeringen! =p Och det gör inget :D

Mamma: Nu är du uppdaterad iaf!