tisdag 27 mars 2007

Tommy Körberg och koncentrationssvårigheter.



Glömde ju skriva innan att Idha ringde mig när jag var i skolan, då berättade den jäveln (ursäkta men jag är SÅ avundsjuk) att Tommy Körberg hade stått bakom henne i kön på 7-eleven! Så galet! Nu är det bara en sak jag undrar - vad köpte han? ;)


Åh gud vad jag hatar att ha mycket att göra, jag tenderar nämligen till att hamna med ett worddokument framför mig skrivandes på något helt annat än det jag borde. Det är i sådana här lägen jag till och med frivilligt skulle kunna gå ut och springa bara för att slippa plugga. Jag vet inte varför jag har sådan ångest egentligen, det är ju bara att göra det, det är bara det att något tar emot. Jag har så mycket tankar i huvudet och koncentrationen vägrar infinna sig, mest tänker jag på imorgon och vilket håll allt kommer gå på. Antingen kommer jag ha världens ågren och hata alla eller så kommer jag att gå i ett lyckorus... jag skulle kunna sätta mina pengar på det förstnämnda. Jag lyckades dock få svenskan klar och inlämnad, blev faktiskt nöjd med min inledning, resten får vi väl se... har fått en ny uppgift nu och jag förbannar mig själv för att jag valde Harry Potter 4, galet många karaktärer i den, plus att filmen skiljer sig enormt mycket från boken och då måste det också analyseras, suck och pust.



Nä men om man skulle läsa lite Mff-historia till sitt arbete :)


Över och ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det går alldeles säkert bra..jag vet det. Ser fram emot att läsa det du gör!