söndag 18 mars 2007

Zzzzzzzzzznark...

Min säng har aldrig sett skönare ut än vad den gör just nu, och då ska det tilläggas att där ligger handdukar, fjärrkontroller, en hund och kläder i den. Jag är bara så sömnig!

Igår åkte jag hem till Helena i Malmö och vi drack vin och sminkade oss och var allmänt tjejiga, sen gick vi ut och träffade en kompis som heter Kim, därefter promenerade vi till ICE där Zebbe och Ola redan befann sig. Vi hade mycket trevligt och vid tvåtiden var vi inte riktigt redo för att gå o knyta oss än så vi gick och höll efterfest vilket även det var mycket trevligt. Allt resulterade i att jag somnade halv sju och vaknade halv elva - jag skulle tro att det är därför jag är så sömnig... ;)


Nu känner jag att det börjar lukta kyckling i hela lägenheten - mamma gör kycklingklubbor med ris och sås och snacka om att jag är hungrig nu!


Pojkar är kanske inte så tokiga ändå ;)


Över och ut.

Inga kommentarer: