torsdag 29 mars 2007

Äntliigen!

Ja äntligen har jag skrivit klart historian. Det värsta är fortfarande kvar men det gör inte så mycket just i denna stund, jag sitter ju inne på svaret varför MFF blev så framgångsrika under 70-talet ;) Eller, jag vet ju inte om det stämmer men men =p Jag får börja plugga filosofi snart, har prov imorgon och det är rätt knepigt det där.


Alla som känner mig vet att jag är nästan sjukligt förtjust i citat och att i citera allt möjligt. Filmer, reklamer, program, allt som går att citera. Så jag tänkte att då ska jag försöka visa prov på den enorma citatförmågan genom att lägga in minst ett citat i varje inlägg och sen kan ju ni roa er med att ta reda på var det kommer ifrån. Lite tråkigt dock att de som känner mig bara kan gissa vilt på de grejorna som jag brukar citera ifrån! Jag kommer självklart lägga upp svaren också.
Vi får bara hoppas att jag kommer ihåg att göra det, brukar vara bra på att glömma sånt ;)


"Does the term cruel and unusual punishment mean anything to you?!"

Var kommer citatet ifrån OCH vem säger det? :)

Över och ut.

Inga kommentarer: