tisdag 13 mars 2007

Stulen lista!

För er som inte vet det så är det mördande tråkigt att sammanställa intervjuer - jag tror att jag hellre ser på när målarfärg torkar faktiskt.

Får liva upp mig genom att fylla i en lista som jag stulit lite fräckt från Sarahs blogg (http://enobeskrivligpassion.blogg.se)

Namn: Zabina
Kön: Kvinna
Ålder: 18
Längd: 171
Pojkvän: Nä vafan ska jag med en sån till?
Smeknamn: Zabbe, Zkruttan, Zabbelina, Bina, Bine, Babina o.s.v.
Bor: I en femma på Ministervägen i Lund tillsammans med Mamma, min storebror, mammas sambo och hans son.
Hårfärg: Stolt brunett!
Ögonfärg: Blå

Har du någonsin:

Ätit sushi: Nä - rå fisk? Fy fan...!
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja
Klättrat på berg: Räknas Romeleåsen?
Sett vita huset: Inte på riktigt iaf.

Antingen eller:

Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart!
Regn eller snö: Regn - det kan vara så otroligt mysigt.
Rosor eller tusenskönor: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Med tanke på att jag ska bli engelsklärare får jag nog säga engelska ;)
Hund eller katt: Hund helt klart

Motsatta könet:

Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Jaa, litegrann iaf :)
Vet han om det: Nääääe.... :S

Inom de senaste 48 timmarna:

Kramat någon: Jaa :)
Bråkat med en kompis: Nä, jag försöker att undvika det faktiskt

Gillar du att:

Ge kramar: Såklart!
Ge massage: Jadå :)
Ta promenader i regnet: Ja- absolut! (På sommaren)

Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade på Sportscamp, umgicks med kompisar, flirtade järnet, och tittade på en hel del fotboll!
Svär du för mycket: Utan tvekan!
När duschade du senast: Imorse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: Nothing compares 2 you - Sinéad O'Connor
Vad är bredvid dig just nu: Fönster på ena sidan och allt i mitt rum på andra sidan
Saker på skrivbordet: Alldeles för många
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Brunt tror jag, det är så stökigt så jag ser det knappt!
Vad åt du senast: Fiskpinnar och potatis med massa smör och remouladsås =)
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: If I only knew... min hund kanske?
Har du en lavalampa: Nej för fan!
Hur är vädret just nu: Helt ok
Vad gjorde du igår kväll: Jag kommer inte ihåg - sov antar jag.
Vem pratade du sist med på telefon: Mamma
Vad gör dig glad: Fotboll, när jag får höra att mina vänner älskar mig lika mycket som jag älskar dem, när min mamma och övriga familj är stolta över mig.
Vart skulle du vilja du åka: Just nu vill jag åka till den 7 april!
Vill du ha barn: Jadå absolut!
Vad ska dom heta: Vet inte, pojkarna ska iaf heta Sven i mellannamn efter morfar och tjejerna ska heta Iris i mellannamn efter gammelfarmor. Efternamnet är ju givet :D


Över och ut.

Inga kommentarer: