lördag 17 mars 2007

Välkommen till Skåne - här blåser det varje dag!


(Min lilla råtta)

Jag vaknade imorse av att min hund stod och krafsade på min dörr. Jag släpade mig upp ur sängen och öppnade för den lilla råttan och lyckades på något sätt somna igen. Nästa gång jag vaknade var det på grund av att vinden ven och visslade så jag trodde nästan att det stod en hel blåsorkester utanför mitt fönster. Kallt var det också! Så nu är det väl Skåne på riktigt antar jag - när blåsten har dykt upp.


Något lite gladare är att jag, om ca en halvtimme, ska bege mig ut mot bussen som ska ta mig till Malmö där jag ska träffa Ingrid, vi ska shoppa :D Det kan bli skoj, om jag hittar något, och inte provar för mycket som är för litet... då blir jag inte glad! Brr... okej, shoppa är väl inte min favoritgrej då, men hittar man något bra är det skoj!

Jag hittade nya skor igår - DET är alltid kul :D



Över och ut.

Inga kommentarer: