lördag 31 mars 2007

Fotbollsabstinens.

Sitter här med ett glas vatten och tänker - mest på fotboll faktiskt. Har tittat på en massa gamla bilder från matcher och resor. Inser hur mycket jag saknar det, så skönt att det bara är en vecka kvar till jag får åka på årets första resa, hade gärna åkt till Halmstad imorgon men har ingen möjlighet att ta mig upp. Ikväll är det i alla fall kick-off med MFFsupport (som jag nog har nämnt några gånger redan) och då får jag se om man kan lyckas komma lite i stämning inför säsongen 2007. Jag tror verkligen på laget denna säsongen, och jag vet att jag säger det varje säsong men det känns så otroligt bra just nu, harmoniskt. Det blir nog bra, vinner vi mot Elfsborg på påskafton så får pojkarna en hel del självförtroende och det är aldrig fel!

Min mamma har förresten skaffat blogg, http://equaltonone.blogspot.com - kolla in den, det är världens bästa kvinna ska ni veta! <3


Det första citatet från igår var Robert Gustavsson i parlamentet och det andra var Jonas Gardell ur sin show Livet. Det jag skrev inatt har min kära Micke redan klurat ut - Denzel Washington i Remember the Titans. Men jävlar vad ni är dåliga på att gissa - tråkmånsar!


"Jag är en liten räka, det är jag. Jag önskar att jag hade mer pondus, ni vet som Darth Vader i Star Wars, när han kommer in i ett rum med en svart mantel efter sig också spelas den musiken ni vet 'do-do-do-do', så vill jag ha det! Tänk er en vanlig dag på Pressbyrån, man kommer in där, 'do-do-do-do' och går fram till kassan, 'Hallå - en festis!'"
Var ju tvungen att ta den! Blev mycket såna citat igår :D


Över och ut.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Dagens citat: Stockholm Live...en gla skit som heter Johan Glans va?

Zabina sa...

Såå sant och såå bra :D