lördag 31 mars 2007

Utmaningen.

Sanna "utmanade" mig.
"Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information."

1. Jag ville gifta mig med Harald Treutiger och Gunde Svan när jag var liten.

2. Jag är ordfascist och får kalla kårar om jag ser ett felstavat ord.

3. Jag tycker att Norrköpingsdialekt är sexigt.

4. Jag tycker att benmuskler är den sexigaste kroppsdelen på killar.

5. Jag har annorlunda musiksmak. (Tommy Körberg, Jonas Gardell, Frank Sinatra, Michael Bublé m.fl)

6. Jag kan fortfarande inte vara hemifrån mer än 2 dagar utan att börja sakna mamma


Jag utmanar: Mamma, Svempan, Jean, Johan, Sarah, Morfar, Micke (Jag fuskar och utmanar sju stycken!)

1 kommentar:

Lotta sa...

Har svarat på din utmaning nu.