fredag 30 mars 2007

Ensam?

Ibland känns det som att jag sitter här och skriver för mig själv, det är ju ALDRIG några roliga kommentarer - så OM det är någon som läser; ni är rätt tråkiga faktiskt =p

Gårdagens citat var i alla fall från Remember the Titans (Kolla Camilla, jag kursiverade titeln! ;)) och det är Blue som säger den till Alan när A plågar honom med massa töntig musik :)

"Att skicka kungen för att representera Sverige - det är ju som att skicka Stevie Wonder på orienterings-VM"
Vem har sagt det?

PÅSKLOV! :D

Ikväll ska jag ut och äta med Veberödstjejerna *myspys*, sen blir det väl ett par öl och sedan hem. Får ta det lugnt, kick-off imorgon :) (8 dagar till Allsvenskan :D)


En till:
"Det normala i sig är en perversitet, den normala människan älskar 0.8 gånger i veckan och får på så sätt fram 1.2 barn. Klarar du av det är du normal, annars är du precis som vi andra!" - Knepigare kanske? ;)


http://video.google.com/videoplay?docid=-3429220256237407700&q=Michael+Bubl%C3%A9&hl=en - Bäst <3


Över och ut.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ha, det sista citatet om ungarna måste vara från din och min gemensamma "alla tiders favvis". Tänkte inte avslöja vem det är om det är fler som vill gissa...

Zabina sa...

Du har så rätt mamsen :D