måndag 12 mars 2007

Biljettlycka :)

Idag har jag varit och införskaffat biljetter till premiären den 7 april i Borås :D Bussbiljetter ska handlas vid ett senare tillfälle.

Har 200 kr kvar denna månaden, det är lite halvtrist.. förstår inte hur jag ska få allt att gå ihop. Jag måste köpa årskort innan första hemmamatchen, 31 april åker jag till LübeckFN-rollspel, till dess måste jag ha köpt in en massa finkläder eftersom att man måste vara så otroligt propert klädd där nere, plus att jag tar ju studenten nu, skor, kläder, biljetter till eftersläpp, massa sånt. Sen vill man nog gärna iväg på en del bortaresor också.
Usch vad man får huvudvärk av det här...

Nä nu ska jag gå o titta till maten - ris och nuggets - avancerat värre när jag står vid spisen...


Över och ut!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Kanske inte så avancerat, men gott!! Tack för maten min tös!

Anonym sa...

Inte kan du åka den 31 april, det finns ju inte!

Zabina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.