onsdag 28 mars 2007

Nästan rik och bra fotbollsrapporter.

Synd att jag inte satsade de där pengarna - jag hade kunnat bli en rik kvinna. Fast det är klart, hur höga var oddsen egentligen? Jag har lärt mig en sak, ibland är det bäst att gå på sin egen intuition och bara skita i vad alla andra säger, det hade varit bäst nu i alla fall.

Ska vi se om jag kan få något plugg gjort idag istället? Fast ta en promenad i solskenet hade faktiskt inte suttit fel heller...


10 dagar kvar till premiären!

Tydligen är Jocke bra idag mot Falkenberg (som borde vara slut typ nu?) och Junior och Yksel har gjort mål, detta är enligt Åsa som är på plats tillskillnad från mig som fick sitta i skolan istället.


Johan, inga ord kan beskriva hur viktig och bra du är. Jag älskar dig och saknar dig, du ger mig ännu en anledning till att längta till studenten! Ska bli underbart att få träffa dig igen, du&jag=bäst, visst är det så? <3


Över och ut.

Inga kommentarer: