söndag 11 mars 2007

"Nöden är uppfinningens moder"
Det finns vackra uttryck som aldrig sägs - tur att jag har Mimmi :D

Det var en helt otroligt trevlig kväll igår med massvis av fyndiga och roliga kostymer. Tack till alla som förgyllde min kväll! Bilder finns på http://zabbe.bilddagboken.se


Vet ni egentligen vem er käresta är? Idag fick jag reda på en massa saker som folk hemlighåller för varandra för att de inte ska sluta tycka om dem.
T.ex. så är en av mina kompisar helt extremt förtjust i kaviar. Rostmackor med kaviar och gurka, sånt älskar hon, men hennes pojkvän vet inte om att hon tycker om kaviar för hon är rädd för att han ska tycka att det är äckligt eftersom att "många människor tycker inte att kaviar är så fräscht".
Tänk att man undanhåller sådana saker från varandra av ren och skär rädsla, varför gör man så? Då älskar vi ju inte varandra för vem vi verkligen är.
Kaviarexemplet var kanske inte så viktigt men det slog mig ändå när hon berättade det för mig.
(Tro inte att jag tycker att du är galen gumman - jag älskar dig det vet du :D)


Längtar som en galning till den allsvenska premiären - 7 april.
Imorgon köper jag matchbiljett :D

Inga kommentarer: