söndag 1 april 2007

6 dagar kvar.

Nedräkningen fortsätter och nu är det bara 6 dagar kvar till avspark i Allsvenskan 2007!
Jag vill också åka till Halmstad idag men har tyvärr inget sätt att ta mig upp på, jag hatar att inte ha råd! :(

Jag måste köpa vårjacka, och hur ska jag ha råd till säsongskort i år? Detta är kanske ett tecken på att man ska börja jobba?

Du är verkligen en riktig raritet...

Det var helt ok på kick-offen igår, dåligt med folk bara. Jag tycker att det är märkligt när vi är flera tusen medlemmar och bara ett tjugotal dyker upp. Dåligt!

"Jag tyckte själv att jag var väldigt ful... som barn. Jag såg ut som... jag såg ut ungefär som nu när jag var 7 år, och för en sjuåring är det en ka-ta-strof!"
Vem?


Över och ut.

1 kommentar:

Åsa sa...

Det "bästa" är ju att sen klagar massa folk över att det aldrig fixas och arrangeras något. När det sen ordnas nåt, nu med ledare o spelare där så kommer folk inte. Så kasst!! Men sånt e livet