torsdag 12 april 2007

Inte alls skönt.

Det är konstigt, vi skrev klart arbetet idag jag och tjejerna, men det känns inte alls skönt. Vi kanske måste ha skrivit ut det och lämnat in det innan det känns bra, men jag känner inte ens lite lättnad, jag vet att jag har en miljon projekt till nu. Men lite lättnad borde man väl känna?

MFF Dam heter numera LDB FC Malmö och jag säger bara - nämen va eeere här?! Alltså jag bryr mig inte nämnvärt om damerna men ändå, jag lider med dem.




Kollade lite på Robins igår i reklamen av Grey's, så sjukt att det ska krocka med varandra förresten, i alla fall så skrattade jag så att jag höll på och kissa på mig nästan. Synd bara att han verkar ha det där "komikerärganskatråkigaivardagslivet"-syndromet =/


Kanske får träffa min Johan imorgon ändå =D


Men det är ju bara dig jag tänker på...


Över och ut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner exakt likadant, ang projektet. känner mig nog mer nervös än avslappnad. Det beror nog mest på att jag är beskymmrad.. tänk om allt blir helt dyster till slut.. ...

vi ses imorgon!
W

Zabina sa...

Weronika: Mm jag vet hur du menar, kanske redovisningen som gör att man inte kan slappna av?

Lotta sa...

Det blir skönt sen när det är lämnat, när ni ser det på papper...