tisdag 3 april 2007

Misslyckat plugg och en kväll med Jonas.


(Jean gjorde en extreme-makeover på mig igår så jag blev rocker)

Åh fy vad tråkiga ni är! Vem är egentligen här o läser? Nä - inget intressant o läsa ändå, jag är kanske för hemlighetsfull. Enligt Jean är jag tydligen "mystiskt sexig", det var det dummaste jag någonsin hört förresten!

"I min familj säger vi 'Jesus är svaret' säger vi, 'Jesus är svaret' säger vi. Jajaja Jesus är svaret men vad var frågan?"


Jag åkte till Malin igår för att plugga på projektarbetet med henne och Jean, vi har ju såklart tagit några steg framåt, men det är myrsteg alltså. NÅGON är nog lite irriterad på Jeans sms vid det här laget i alla fall ;)

Tog oss till Åkarp och Emmy på kvällen för att dricka öl och umgås lite, det var mycket trevligt och jag piskade Jean tre gånger i rad på dansmattan, sug på den ;)

Idag har jag köpt en ny vårjacka, riktigt snygg! :D

" 'Vi har ett öppet garage...' - skiter väl jag i, '..som grannens katt gärna vistades, i. Men sedan jag slagit ut några droppar terpentin är problemet löst.' - Jaa, problemet är löst o katten är död o garaget brann ner."

Kvällen ska spenderas i mycket celebert sällskap i form av Jonas Gardell. Han är ju självklart inte här, men jag hade tänkt sätta igång en video med honom och det är ju nästan samma sak ;)


Ta hand om er mina vänner.
4 dagar till Allsvenskan!

Över och ut.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Va snygg du är! Annorlunda men tufft

Anonym sa...

Jag håller med Lotta, Snyggt! Sexigt..väldigt unikt..passar dig ;)
W

Zabina sa...

Tack och tack :D