söndag 8 april 2007

Premiären avklarad.

Efter en mysig påskmiddag hos morfar och en trevlig artonårsfest på kvällen så var det dags att knyta sig... det var dock svårt med tanke på att den allsvenska premiären snurrade i huvudet på mig.

Vi klarade oss dock helskinnade och fick med oss 1 poäng hem från Borås, 1-1 mot regerande mästarna på bortaplan är inte dåligt enligt mig, Jonathan Johansson fick göra mål och det är vi alla glada för. Jag är enormt glad för att Ola Toivonen ryckte upp sig flera steg, han var riktigt tuff och mycket mer teknisk än jag trodde. Yksel var bra som vanligt och Anders Andersson skötte sig exemplariskt i backlinjen. Sen att Martin Hansson fick sin domarlicens i cornflakespaketet behöver vi inte prata om...

Bra match på det stora hela, dagens överraskning .... SNÖ (!?) Det snöade fantamej, helt sjukt...


Jag har, hör och häpna, städat mitt rum idag, helt frivilligt! Det blev jättefint :D Ska försöka plugga lite också.


- What are you doing?
- I'm making chocolatemilk, do you want some?
- No thank you, I'm 27!



Nu tar vi GAIS på hemmaplan 16 april :D


Över och ut.

Inga kommentarer: