lördag 21 april 2007

Lyckligt lottad :)



Jag har tänkt på en sak, tänk vad många människor det finns som går på gymnasiet och hatar sin klass och inte trivs alls. Gud vad det måste vara hemskt. Jag hade en sådan period i tvåan och det var inte roligt men det var bara en period, tänk att behöva stå ut med det i tre år! Då känner jag mig lyckligt lottad som har världens underbaraste klass, jag har alltid så roligt med er :D


En tredjedel av min underbara klass var hemma hos mig igår och käkade, drack och spelade "Så det kan låta" och "Värsta språket" (Malin kan inte prata östgötska! =p) och jag insåg att vin gör en korkad ;) Det var i vilket fall som helst mycket trevligt och alla utom Tobbe drog sig hemåt vid halv två.


Mamma och Mats kom inramlande halv fyra på morgonen efter att ha stängt Glorias tillsammans med några andra från socialförvaltningsfesten de varit på... mamma mår som hon förtjänar idag ;)



Ikväll ska jag bara vara med mig själv för första gången på mycket länge, det ska bli helt underbart :D (Men händer det något särskilt så säg till! ;) )




Över och ut.

Inga kommentarer: