onsdag 4 april 2007

Plugg, plugg.

Det är jobbigt att plugga, särskilt projektarbetet, det är en 100 poängskurs som avgörs på 40 papper och vi är så otroligt osäkra på hur det egentligen ska se ut. Just nu försöker Jean sammanställa en intervju med BG Stockholms rektor, helt omöjligt, jävla Stockholmare till att mumla mycket! Själv sitter jag och skriver vad Bernadotte är, fotnoterna används frenetiskt, jag tänker inte ta risken att de tror att vi fuskat. Fotnoterna är tydligen viktiga då, de är rätt söta också... eller så är jag bara trött... ;)

"Jajaja, vem fan har inte haft taskiga föräldrar? Men fy fan för att ha haft en sån unge!!"


Jag har egna änglar, har du det? Vissa människor får aldrig ens träffa en ängel i sitt liv, jag har en sådan oerhörd tur som har flera stycken i mitt liv. Vissa människor går det bara inte att sätta värde på, ni vet vilka ni är och jag älskar er!

3 dagar till Allsvenskan :D

Imorgon kommer Idha o Svempan ner till Malmö :D


Över och ut.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Men... Malmö kommer ändå inte vinna något Zabina. Det trodde jag du redan visste? ;)

Zabina sa...

Dummis! Kommer vi ju visst det! =p