tisdag 10 april 2007

Ångest och längtan.

Jag har femman på i bakgrunden, kommentatorerna pratar om Modo och Linköping, egentligen bryr jag mig inte ens lite, men jag får hoppas på Linköping för Mickes skull, han är så glad för att de är i final :D Själv tycker jag att hela slutspelet är rätt löjligt... tacka vet jag Allsvenskan! Skönt besked att Helsingborg förlorade mot Halmstad som vi slog i genrepet, mycket skönt. Imorgon ska jag gå och köpa en massa matchbiljetter till TFF matchen, man har blivit springflicka nu bara för att jag går i skolan i Malmö.. det enda jag kan tänka på är hur mycket jag har att göra i skolan. Det är väldigt mycket ångest på det.




Jag kan inte sluta tänka på dig,
på dina mörkblå ögon som lyser,
på dina mjuka läppar,
de smakar bättre än himmelriket.
Dina vackra lena händer,
och hur jag vill att de ska smeka mig.
'Jag vill känna din kropp emot min,
höra pulsen slå.'
Men allt står ivägen
och det är så orättvist,
att det aldrig blir som jag vill...



Nu ska jag fortsätta plugga.

Över och ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

LHC, LHC, LHC!!! =)