fredag 27 april 2007

Till Sanna.

"Om du ringer hem till mig,
mitt i natten det är okej.
För du vet,
jag finns här för dig.
Vindar vänder men du och jag,
vi ska va' vänner natt och dag.
Och vi vet,
vi vet var vi står.

Vi är vänner,
vi är friends.
Nånting händer,
ja det känns.
Att idag,
kan vi alla va' med.

Vi är vänner och vi fann,
det vi känner för varann.
Så följ med,
se vad livet kan ge.

När du gråter kom ihåg,
när man delar är man två.
Och vi kan,
hjälpa varann.
Ja tillsammans står vi här,

ser vart alla vindar bär.
Och vår tro,
bara växer sig stark."

Otroligt sentimentalt värde på denna gamla Friends-dängan. Det är nämligen min och Sannas låt. När vi var 13-14 gjorde hon en blandkasset till mig med låtar på och detta var den första, tillsammans med någon barnlåt som går typ "Vi ska vara allra bästa, bästa vänner, bästa vänner så som vänner känner för att.." o.s.v.

Hon hade hittat den på sin dator idag i alla fall, snacka om nostalgitripp :)


Jag älskar dig Sanna <3
I med- och motgång tillsammans ;)


Inga kommentarer: