onsdag 25 april 2007

LYCKA! :D


(BÄST! <3)>
Idag fick jag reda på att Michael Bublés nya album "Call me irresponsible" är klart och jag susade in på cdon.com och bokade ett exemplar som lär ligga och vänta på mig när jag kommer hem från Lübeck nästa lördag! :D

Det är kanske sjukt men jag kan knappt beskriva min lycka! 15 helt nya fräscha oförstörda låtar som jag kan lyssna på och låta mig beröras av. Mitt hjärta behöver lite Bublé-kärlek :D


Titta på videon för hans singel "Everything" som ligger på det nya albumet.
http://www.youtube.com/watch?v=SPUJIbXN0WY

"You're every song, and I sing along, 'cause you're my everything"


Andra låtar på skivan är
- Me and Mrs. Jones
- You were always on my mind
- Wonderful tonight
- That's life


Nu ska jag sova!

Över och ut.

1 kommentar:

Lotta sa...

tjohoooooo...vilken lycka!