tisdag 15 maj 2007

1-0!



Jag.. ja, jag vet inte om det är lönt att jag skriver något egentligen.
Jag har så mycket tankar som bubblar och trängs, men något vettigt kan jag nog inte få ur mig. Dels för att jag fortfarande har adrenalin ut i tårna och dels för att jag stod på en kortsida och förmodligen inte kan säga jättemycket konstruktivt om spelet.

En sak bara: JONAS SANDQVIST!
Jag hatar medgångare och jag klagar aldrig särskilt mycket på någon enstaka spelare och till alla som jag "slogs" med för Jonas skull förra säsongen efter Gävle och AIK borta och TFF hemma denna säsongen: IN YOUR FACE!!!!
Vad säger ni nu då?

Skulle bara få det sagt.

Anders Andersson - vilken kille! Jag klagar inte, men varför spelar han i Sverige?

Ola Toivonen - Borde kanske fått lite mer cred idag för sitt mål men fick stå tillbaka för Jonas mirakulösa insats i målet.

Jon-Inge Höiland - Direkt in i startelvan och dominerar totalt, det är helt otroligt, Pode och Jocke kommer ha det tufft i år om de vill spela.

Det var en riktig kämpainsats idag från samtliga lagdelar men jag kände att jag ville nämna de som jag tyckte stod ut extra mycket idag.

De sista tio minuterna var inte ett dugg roliga, dels beroende på Henrik Larsson (som är snäppet bättre än sitt lag), men det var ju verkligen spel mot ett mål.
Jag dog nästan litegrann.
Varför tittar man på fotboll?
Jag har ont överallt.

Nu kan pojkarna sova gott - och vi också! :D

Gött mos!

Över och ut.

Inga kommentarer: