torsdag 10 maj 2007

Ge mig sömn och sol!



Jag är så sömnig hela tiden!
Vet inte vad det är med mig, har precis vaknat från 3 timmars djupsömn som egentligen bara skulle vara en halvtimmes power-nap. Vad händer? Har varit såhär trött hela veckan, bara det inte är något konstigt på G - får kolla över om jag tagit min medicin ordentligt. (Orkar inte förklara, hyperthyrios, googla det =p )

Jag är allmänt trött på grått och trist väder men jag hoppas att det regnar av sig nu så att det kan vara strålande sol på min student. På tal om det så kan där bli lite krydda på den dagen också - återkommer senare med besked ;)



På Åland får man lov att plugga ett fjärde år om man vill det, varför får inte vi det? Vad mycket lättare allting hade varit just nu om det varit så. Rebecca frågade mig vilka nationer jag ska gå med i till hösten - hur i hela friden ska jag kunna veta det?! Finns det en "förvirrade ungdomar med alldeles för mycket ångest" - nation jag kan delta i?
Usch.



Över och ut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Finns det en "förvirrade ungdomar med alldeles för mycket ångest" - nation jag kan delta i?"

Nej, inte än... men vi kan starta en ihop!

Zabina sa...

Det låter som en ruskigt bra idé! Men då får du allt flytta till Lund ;)

SB sa...

Komihåg att du måste rådgöra med din studievägledare innan du väljer nation...